כדורים לנשירת שיער
בין אם מדובר בסטרס, גנטיקה, גיל או שינוי הורמונלי, נשירת שיער היא אחת התופעות הפחות נעימות שיש והיא נחלתן של נשים וגברים רבים. הסיבות לכך מגוונות וכך גם הפתרונות, אך בין שלל הטיפולים בתופעה, אחד הוכיח את עצמו כיעיל במיוחד – לפניכם כל מה שצריך לדעת על כדורים טבעיים לנשירת שיער.
 

סובלים מנשירת שיער? אתם לא לבד

יש האומרים כי צרת רבים – חצי נחמה ובין אם אתם מסכימים ובין אם לא, במקרה הזה בהחלט מדובר באנשים רבים מכל קצוות תבל – נשים, גברים, צעירים ומבוגרים, כך שלחברות הפארמה השונות יש אינטרס מובהק למצוא לכך פתרון נגיש ונוח.
 

כדורים טבעיים לנשירת שיער – יש חיה כזאת?

רבים מהסובלים מנשירת שיער ושיער דליל פונים לקבלת טיפול תרופתי. טיפול כזה, הנעשה לאחר אבחון רפואי, כולל תרופות מרשם והוא אומנם אפקטיבי, אך לא ניתן להתעלם מכך שהוא יקר ולעיתים קרובות אפילו מביך.
לעומתו, טיפול טבעי באמצעות כדורים לנשירת שיער, מכיל חומרים טבעיים בלבד ולכן ניתן להשיג אותו ללא מרשם רופא, כך שאם חששתם מרגעי המבוכה של עמידה ממושכת בתור בקופת החולים ומענה מגומגם לשאלה "אז מה תרצו?" – לפניכם פתרון קל, נגיש, נוח ולגמרי דיסקרטי.
 

נשמע מדהים! איך זה עובד?

כדורים לנשירת שיער של חברת הרמוני | Harmony הם תוצר פיתוח מופלא ומלא מחשבה המשלב בין ביוטי לבריאות הגוף, תוך אמונה שלמה כי מראה זוהר לא יכול להתקיים בלי גוף בריא. אמונה זו הובילה את החברה לייצר פורמולות ייחודיות שמבוססות על למעלה מ-20 ויטמינים ומינרלים המיטיבים עם הגוף וככאלה, מחוללות פלאים במראה השיער והתחושה הכללית.
בין הרכיבים תמצאו קולגן דגים שהוכח ביכולתו לשקם את השיער, אנג'ליקה סינית, אבץ, ויטמין C ועוד.
 

איזון, זה כל הסיפור

כמו כל דבר בחיים, גם הגוף שלנו זקוק לאיזון אך זה לא פשוט. אנחנו חיים במציאות אינטנסיבית ושוחקת שמותירה עלינו חותם פיזי ונפשי. ומה לגבי השיער שלנו? הוא הופך דליל עם השנים, נושר, סובל מקצוות מפוצלים ועוד מרעין בישין.
לכל אלה ועוד קפסולות לנשירת שיער נותנות מענה, עם רכיבים איכותיים שנועדו לאזן את הגוף ולאפשר לו לשגשג ולפרוח – שיפור תהליכים מטבוליים, הרגשה כללית טובה וכן, מראה שיער מלא ושופע.
 

נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? כדאי שתאמינו

נוסף להיותם מלאים בחומרים איכותיים, שנבחרו בקפידה ומיטיבים עם הגוף, כדורים טבעיים לנשירת שיער של הרמוני | Harmony עומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות, אינם מכילים סוכר והדבדבן שבקצפת – לא נוסו על בעליי חיים, כי בהרמוני | Harmony מאמינים שבריאות לא יכולה להתקיים עם פגיעה באחר.
 

איזה קפסולות לנשירת שיער יש ואיך משתמשים בהן?

כדורים לנשירת שיער הם למעשה תוסף תזונה שנועד לחזק ולשקם את השיער על ידי מילוי חוסרים של ויטמינים ומינרלים החיוניים לגוף ומחסור בהם בא לידי ביטוי בין היתר בשיער פגום ולעיתים אף בהתקרחות של ממש.
היות ומדובר בתופעה שפוגעת הן בגברים והן בנשים, ישנן קפסולות לנשירת שיער שמתאימות לנשים וכדורים לנשירת המתאימים לגברים. את הקפסולות נוטלים פעמיים ביום (פעם בבוקר ופעם בערב) ותוך זמן לא רב תתחילו להבחין בתוצאות משמעותיות.
 
לסיכום, נשירת שיער תופסת את כולנו בשלב כלשהו בחיים, אבל אם חשבתם שאין מה לעשות – היכונו להיות מופתעים ובגדול. כדורים טבעיים לנשירת שיער הם ללא ספק Game changer, כך שאל נא תאמרו נואש – השיער עליו חלמתם יכול להיות שלכם.