מדיניות החזרת מוצרים והחזרים כספיים

  1. תוצאות הביטול שלא עקב פגם או אי התאמה:

תהליך ביצוע החזר

1.5 כדי לבצע החזר, כתבו לנו בוואטסאפ או במייל. ניתן לפנות לשירות הלקוחות בוואטסאפ במספר טלפון 0522-311-002  או במייל בכתובת Contact@by-harmony.co.il 

2.5  על הצרכן להחזיר את החבילה למקום בו השירות לקוחות ציין. ברגע שהחבילה תגיע אלינו, אנו נבדוק את תקינותה ותכולתה. במידה וההחזר אושר על ידינו, נבצע החזר עפ״י תקנון האתר.

3.5. בהתאם לחוק הגנת הצרכן בישראל, תיגבה מהלקוח עמלת ביטול בשיעור 5% מסך העיסקה, או 100 ש״ח (הנמוך מביניהם). 

4.5 חברת הרמוני תחזיר בתוך כ14 ימים מיום קבלת המוצר בחזרה את כספך בניכוי דמי ביטול בסך 5% מערך המוצר או 100 ₪ הנמוך מביניהם, כקבוע בתקנות (הזמן עד קבלת הכסף באמצעי התשלום, לפעמים יכול להתעכב בשל גורמים חיצוניים ועלול להתעכב עד משך של 30 ימי עסקים).

5.5 עלויות משלוח המוצרים למרכז המשלוחים של האתר יחולו על הרוכש.

6.5 במקרה של החזרת מוצר, על אחריות מזמין המוצר לשלוח את המוצר בחזרה אל כתובת היעד ממנה הוא נשלח, ולשאת בעלויות השילוח או כל עלות נוספת הנדרשת להחזרת המוצר.