נשירת שיער

הסיבות לנשירת שיער

יש רשימה ארוכה של סיבות שמובילות ל- נשירת שיער בקרב נשים וגברים. מי שחווים את התופעה על בסיס יום – יומי, צפויים לגלות כי הם איבדו נפח השיער שלהם באופן משמעותי תוך זמן קצר. אנחנו כאן כדי להציג בפניכם את הדרכים היעילות ביותר שיאפשרו לכם לבצע טיפול בנשירת שיער שיפחית את הנשירה תוך זמן מה. הישארו אתנו ותגלו מה הן 7 הדרכים שישנו לכם את החיים.

 

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרכים היעילות ביותר לטיפול ב- נשירה של השיער, עליכם לדעת מה הם 2 הגורמים שכנראה הובילו אתכם למצב זה. הדבר יאפשר לכם לבחור את דרך הטיפול המתאימה ביותר עבורכם. נציין כי מדובר בלחץ (סטרס) ובחוסר בערכים תזונתיים. ראוי לציין כי יש גורם נוסף והוא נוגע לנשים בלבד – לידה. יש לא מעט נשים שמאבדות שיער רב לאחר הלידה. נסביר שמדובר במצב טבעי שמצריך טיפול באחת מהדרכים שיוצגו כעת.

 

דרך מספר 1 – להפסיק צריכה של סוכרים

רבים מאתנו מתקשים לראות את עצמם ממשיכים בשגרת היום ללא סוכר. מדובר בסיטואציה מורכבת, אך היא חיונית ממגוון סיבות. בתור התחלה, היא יכולה להפחית באופן משמעותי את נשירת השיער. לכן, היא מומלצת על ידי מומחים בתחום. נציין כי מי שיש להם נשירה של השיער צריכים להפסיק בצריכה של כל המוצרים הבאים: - לחם לבן - סוכר מעובד - ממתיקים מלאכותיים ועוד שכן, הסוכרים לא נמצאים רק בממתקים ועוגות, אלא גם במזונות אחרים.

דרך מספר 2 – להכין תמצית סרפד

הדרך הזו תאפשר לכם לבצע טיפול בנשירת שיער שיביא לשינוי מהיר. כדי שזה יקרה, עליכם להשיג תמצית סרפד שידועה כמכילה כמות גדולה של ברזל. יש להוסיף 30 טיפות של התמצית אל כוס מים ולשתות את המשקה 3 פעמים ביום (בבוקר, בצהריים ובערב). כדאי שתדעו שאינכם צריכים לשתות את המשקה למשך שנים. מספיק לצרוך אותו עד שהנשירה פוסקת. 

דרך מספר 3 – לאכול מאכלים מזינים לאורך כל היום

בשלב זה אתם כבר יודעים שתזונה נכונה יכולה למנוע את נשירת השיער. כך שנותר לכם רק להכיר במזונות המומלצים שיחזקו את הגוף ואת השיער שעל ראשכם. נמליץ לכם להוסיף את המאכלים הבאים לתפריט היומי שלכם, כדי שתוכלו לשכוח מהמושג נשירת שיער תוך זמן קצר: - דגים - ביצים - תרד - שקדים - שום - בצל - זרעי צ'יה ופתשן כל אלה מכילים ויטמינים ומינרליים שחיוניים לגוף שלכם.

 

תוסף תזונה לשיער הגבר

דרך מספר 4 – כיצד להפחית לחצים

אי אפשר לכתוב מדריך על טיפול בנשירת שיער ולא לציין כמה מילים על הפחתת לחצים. אם קראתם את המדריך עד כה בעיון רב, וודאי שמתם לב שסטרס הוא הגורם העיקרי למצב המדובר. אנו מציעים לכל אחת ואחד מהקוראים שלנו ליישם את אחת או יותר מההצעות הבאות: - לחבק אדם אהוב - לקחת חלק בקבוצות תמיכה - לצאת לרקוד - לבצע פעילות גופנית תנסו לחלק את הפעולות הללו, כדי שתיישמו כל אחת מהן ביום אחר במהלך השבוע. הדבר יביא להפחתה משמעותית בלחץ ויאפשר לכם לראות את התוצאות בהקדם.

דרך מספר 5 – להשתמש בשמפו טבעי 

יש מגוון רחב של מוצרים טבעיים שמטפלים בנשירה ונמצאים על גבי מדפי רשתות הפארם ובתי המרקחת. מוצרים אלה יאפשרו לכם להפחית את נשירת השיער באופן משמעותי, אם רק תתמידו בהם. נציין כי השמפו הוא התכשיר המומלץ ביותר שמביא לתוצאות. מעטים יודעים כי השימוש בשמפו באופן אקראי אינו מספיק. ההמלצה היא לעסות היטב את השיער. שכן, הפעולה מחזקת את השורשים ומונעת נשירת שיער.

דרך מספר 6 – להכין חליטות צמחים וסרום

אומרים שיש 2 סוגים של אנשים בעולם: מי שאוהבים לשתות חליטות צמחים ומי שמעדיפים לשתות כוס קפה חם. הפסקה הזו פונה אל 2 סוגי האנשים הללו. שכן, זה לא משנה אם אתם אוהבים את הטעם או לא, עליכם לנסות זאת כדי לטפל בנשירה באופן מיטבי. טיפול בנשירת שיער מסוג זה יצריך מכם הגעה אל חנות טבע שיש בה את אחד או יותר מהחליטות הבאות:

חליטות:
- מור
- מרווה
- קמומיל ועוד

מי מכם שיעדיפו להכין בבית סרום טבעי, צריכים לערבב בקערת עץ או פלסטיק את הרכיבים הבאים:
כפות שמן:

- שמן ארגן
- חוחובה

לאחר שתערבבו את שני השמנים יחד עד לקבלת מרקם אחיד, תוכלו לקחת מעט מהסרום עם כף או באמצעות כריות האצבעות.

מרחו את הסרום על הקרקפת, תעסו היטב ותשאירו על הראש. ההמלצה היא לא לחפוף את השיער לאחר מכן.

אם תרגישו צורך לחפוף לפני היציאה מהבית, כדאי שתעשו זאת לאחר שעתיים – שלוש, כדי שהסרום ייספג בשיער באופן מיטבי. ראוי לציין כי יש רשימה ארוכה של אפשרויות שעומדות בפניכם.

כך שאם אין בידיכם את 2 השמנים הללו, תוכלו להכין את סרום הרוזמרין האהוב עלינו:
3 כפות מכל דבר
- רוזמרין
- מרווה
- ארז

תערבבו היטב את תערובת השמנים ותמרחו על השיער, בהתאם להנחיות שהצגנו בפניכם קודם לכן.

 

תוסף תזונה לשיער האישה - פוראבר
תוסף תזונה לשיער הגבר

דרך מספר 7 – להשתמש בתרופות סבתא

 

יש שורה ארוכה של תרופות סבתא שתוכלו ליישם. בירור שערכנו בנושא העלה טיפול שכולל מריחת שמן קיק על השיער תוך עיסוי הקרקפת (אתם כבר יודעים למה חשוב לבצע את העיסוי, אז לא נתעכב על כך).

מריחה של חלב קוקוס, מיץ ירקות והרשימה עוד ארוכה. טיפים חשובים שיחזקו את השיער שלך עד כה הצגנו בפניכם את הדרכים שיאפשרו לכם לטפל בנשירה באופן טבעי.
עכשיו עליכם להכיר בטיפים נוספים שיגרמו לכם להבין שאולי אתם צריכים להתנהל קצת אחרת עם השיער שלכם.

שכן, יש גורמים ונספים שמובילים למצב של נשירת שיער שלא צוינו עד כה. בתור התחלה, אם אתם צובעים את השיער באופן קבוע, ההמלצה היא להפסיק לאלתר.

שכן, החומרים הכימיים שנכנסים אל תוך השיערה, מחלישים אותה וגורמים לה להיתלש ולנשור. בנוסף לכך, ההמלצה היא להימנע מחבישת כובע לאורך זמן.

שכן, השערות צריכות "לנשום". הטיפ האחרון שישנה לכם את החיים נוגע לאיסוף של השיער עם גומייה רכה. מי שמשתמשים בגומייה חזקה עלולים לגרום לשבירה של השיער ולהחלשתו.

טיפים חשובים שיחזקו את השיער שלך

עד כה הצגנו בפניכם את הדרכים שיאפשרו לכם לטפל בנשירה באופן טבעי. עכשיו עליכם להכיר בטיפים נוספים שיגרמו לכם להבין שאולי אתם צריכים להתנהל קצת אחרת עם השיער שלכם. שכן, יש גורמים ונספים שמובילים למצב של נשירת שיער שלא צוינו עד כה.

בתור התחלה, אם אתם צובעים את השיער באופן קבוע, ההמלצה היא להפסיק לאלתר. שכן, החומרים הכימיים שנכנסים אל תוך השיערה, מחלישים אותה וגורמים לה להיתלש ולנשור. בנוסף לכך, ההמלצה היא להימנע מחבישת כובע לאורך זמן.

שכן, השערות צריכות "לנשום". הטיפ האחרון שישנה לכם את החיים נוגע לאיסוף של השיער עם גומייה רכה. מי שמשתמשים בגומייה חזקה עלולים לגרום לשבירה של השיער ולהחלשתו.

תעבירו את זה הלאה
יש לא מעט נשים וגברים שסוברים כי הם צריכים לחיות לצד הנשירה המעיקה. אתם יודעים כעת כי מדובר בסברה שגויה. כך שנותר לכם רק להעביר את המידע שצוין במאמר זה הלאה. ברגע שתעשו זאת, אתם תוכלו להכיר לאנשים שנמצאים מסביבכם את דרכי הטיפול בנשירת השיער. עשו זאת בהקדם האפשרי, הרי מדובר במידע חיוני שיכול לשנות את חייהם מקצה לקצה.
לסיכום
 
כעת אתם מכירים ב – 7 הדרכים היעילות ביותר שיאפשרו לכם לבצע טיפול בנשירת שיער באופן טבעי. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שעליכם רק לבחור את הדרכים המתאימות ביותר וליהנות משיער שופע ומלא ברק.