היתרונות של שתיית מים קרים או חמים לבריאות

האם ידעתם שפשוט על ידי שינוי טמפרטורת המים שאתם שותים, אתם יכולים להשפיע לטובה על בריאותכם? רבים מאיתנו נוטים לשתות מים בטמפרטורת החדר, בלי לתת מחשבה רבה לטמפרטורה שלהם. אך האמת היא, שלמים קרים וחמים יש יתרונות בריאותיים ייחודיים, שיכולים לסייע לכם לשמור על גוף בריא וחיוני. בכתבה זו נרחיב על כך

מים קרים: מרעננים וממריצים

מים קרים הם בחירה נפוצה בימים חמים, ויש לכך סיבה טובה. מים קרים עוזרים לקרר את הגוף, מה שיכול להיות מועיל במיוחד במהלך פעילות גופנית או במזג אוויר חם. מחקרים מראים ששתיית מים קרים יכולה לשפר את הביצועים הספורטיביים ולהפחית את תחושת העייפות.

יתרון נוסף של מים קרים הוא שהם נספגים מהר יותר על ידי הגוף מאשר מים בטמפרטורת החדר. משמעות הדבר היא שהם יעילים יותר בהרווית הגוף ומסייעים במניעת התייבשות.

לכן, מומלץ לשתות מים קרים לפני, במהלך ואחרי פעילות גופנית, בימים חמים, או כאשר אתם מרגישים חמים ומיוזעים. בימים החמים ניתן להשתמש בבקבוק מים תרמי הרמוני, בקבוק שומר קור וחום. 

מים חמים: מרגיעים ומסייעים לעיכול

מים חמים, לעומת זאת, פחות נפוצים, אך יש להם יתרונות בריאותיים ייחודיים משלהם. מים חמים עוזרים להרגיע את מערכת העיכול ומסייעים בעיכול תקין. הם יכולים להקל על תסמינים של גזים, נפיחות ועצירות.

בנוסף, מים חמים ידועים ביכולתם להקל על כאבי שרירים ומתחים. כוס מים חמים לפני השינה יכולה לסייע לכם להירגע ולהירדם ביתר קלות.

מומלץ לשתות מים חמים בבוקר על קיבה ריקה, לפני ארוחות, או כאשר אתם סובלים מבעיות עיכול, כאבי שרירים או קשיי שינה. תוכלו לקחת איתכם מים חמים גם מחוץ לבית, בבקבוק מים הרמוני.

בקבוק מים תרמי: שומר על המים שלכם קרים או חמים לאורך זמן

בקבוק מים תרמי הוא כלי שימושי לכל מי שרוצה לשמור על המים שלו קרים או חמים לאורך זמן. בקבוק הרמוני הוא בקבוק שומר קור וחום, מיוצר מפלדת אל-חלד כדי להבטיח שהוא ישמור על איכות המים שבתוכו וישמש אתכם לאורך זמן מרבי.

בקבוק שומר קור וחום הוא מבודד ולכן הטמפרטורה של הבקבוק נוחה לאחיזה גם כאשר המים בפנים חמים וגם כאשר הם קרים. לבקבוק הרמוני יכולת מרשימה: הוא שומר על חום עד 12 שעות בממוצע ועל קור עד 24 שעות בממוצע! 

לסיכום

שתיית מים, הן קרים והן חמים, חיונית לבריאות טובה. לכל טמפרטורה יש יתרונות ייחודיים, ולכן חשוב לשלב שתיית מים קרים וחמים לאורך היום.

להזמנת בקבוק - https://by-harmony.co.il/products/harmony-bottle